Locomotiva Diesel electrică LDE 2100 CP-CFR model 3D


Copyright OBedeya Dorin David Aurel Ben Aharon Cohen şi partener Blogger Buzz
 
Grafică digitală 3D creată de : OBedeya Dorin David Aurel Ben Aharon Cohen










Locomotiva Diesel electrică LDE 2100 CP-CFR

Locomotiva electrică de 2100CP a fost construită în scopul transportului pe calea ferată de pasageri sau marfă. Locomotiva Diesel electrică este utilizată pe căi ferate principale putând fi utilizată şi pe căi ferate secundare şi industriale.
Locomotive:
  • LDE 2100HP România
  • LDE 2100HP Polonia
  • LDE 2100HP Bulgaria
  • LDE 2100HP China

DATE GENERALE

Date de rulare

ecartament
1435
mm
raza curbei minime
100
m

Condiţii climatice

temperatură maximă
+35º
C
temperatură minimă
-30º
C
umiditate maximă
80
%
altitudine maximă
1054
m

DATE TEHNICE PRINCIPALE

Alimentări

rezervor de combustibil
4900
l
rezervor de apă
1420
l
rezervor de ulei
840
l
rezervor principal de aer
970
l
rezervor de nisip
0,8
m3

Performanţe de tracţiune

tipul motorului Diesel SULZER 12LDA28
putere de ieşire (UIC)
2300
HP
putere de ieşire(LOCAL)
2100
HP
forţa maximă la demaraj
320
kN
forţa în tracţiune continuă
200
kN
viteza maximă
120
km/h
viteza continuă
21,5
km/h

Greutatea totală a locomotivei şi distribuţia ei pe osie

greutatea totală, încărcătura maximă
117
t
greutatea pe osie
19,5
t

Dotări

frâna pneumatică directă si indirectă
frâna de mână
dispozitiv de protecţie la patinare
unitate control punctual al vitezei
dispozitiv de siguranţă şi vigilenţă
instalaţie de uns buza bandaj
instalaţie de măsurat viteza cu memorie nevolatilă

Date constructive

formula osiilor
Co-Co
diametrul roţilor
1100
mm
lungime totală
17000
mm
lăţime
3000
mm
înălţime maximă
4435
mm







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu